خدمات اخذ ویزا، مهاجرت و پناهندگی

خدمات اخذ ویزا، مهاجرت و پناهندگی

خدمات اخذ ویزا، مهاجرت و پناهندگی

خدمات اخذ ویزا، مهاجرت و پناهندگی

  • ۰
  • ۰


اقامت از روش پیشنهاد کاری


یکی از روش های اخذ اقامت کانادا از طریق پیشنهاد شغلی است. پیشنهاد شغلی به معنای ساده ی آن ارائه ی یک پیشنهاد استخدام از طرف یک 

کارفرما به یک کارمند است.از نظر حقوق کار و مهاجرت در کانادا این لفظ یک لفظ تعریف شده است:

وجود یک فرصت شغلی دائم و غیر فصلی متناسب با مهارت ها ی فرد و با حقوقی متناسب با میانگین درآمد آن شغل در کانادا از طرف یک کارفرمای کانادایی به یک نیروی کار خارجی. اگر فردی را پیدا کنید که تصمیم بگیرد شما را استخدام کند باید بخش منابع انسانی را متقاعد کنید که شما بیشتر از فردی کانادایی توانایی آن موقعیت کاری را دارید. تمامی متقاضیان اقامت   کانادا در مرحله ی ارزیابی شانس خود برای اخذ ویزای دائم با عبارت پیشنهاد شغلی یا  job offer برخورد می نمایند.متاًسّفانه به دلیل عدم  اطّلاع  دفاتر و مراکز اخذ ویزا و هم چنین عدم توانایی آنها در تهیه ی فرصت های شغلی در کانادا هر گونه پرس  و جو درباره ی job offer  توسط متقاضیان بی جواب می ماند و اخذ پیشنهاد شغلی از کانادا به یک امر دشوار و دور از ذهن تبدیل شده است.

داشتن یک پیشنهاد شغلی فواید بسیاری دارد.اطّلاع از وجود یک فرصت کاری تاًثیر عمیقی در نگرش فرد از زندگی در کانادا و نحوه ی آمادگی وی برای رفتن دارد.وجود یک منبع کسب درآمد در بدو ورود به کانادا نگرانی های بسیاری را از فرد دور خواهد ساخت و وی را در تصمیم به مهاجرت بسیار مصمم تر خواهد نمود. غیر از تاثیرات روانشناختی داشتن پیشنهاد شغلی مزایای قانونی بسیاری دارد و تاثیر آن در پروسه ی مهاجرت تاثیری شگرف است.وجود یک پیشنهاد شغلی در پرونده ی مهاجرت متقاضی وی را در لیست الویت دار قرار خواهد داد، روند بررسی پرونده در اداره مهاجرت با سرعتی بسیار بیشتر از پرونده های دیگر به جریان می افتد،فرد از ارائه ی گواهی مالی معاف خواهد شد و مهمتر از همه اینکه شغل فردی که پیشنهاد شغلی دارد لازم نیست در لیست مشاغل مورد نیاز وجود داشته باشد.

مقدمه:

 
از اول ژوئن 2010 دولت فدرال تنها در 29 رشته کاری مهاجر می پذیرد. افرادی که دارای سابقه کاری در این رشته­ ها نیستند میتوانند از طریق ارائه یک پک پیشنهاد شغلی معتبر از یک شرکت کانادایی واجد شرایط برای اقدام از طریق برنامه نیروی ماهر شوند.

 

مزایا:

 

1- اولویت در بررسی پرونده

2- عدم نیاز به داشتن پول نقد به عنوان حمایت از خود در بدو ورود (سرمایه استقرار(

3- کسب ده امتیاز برای پیشنهاد شغلی و 5 امتیاز برای تطابق پذیری

نکته : دارا بودن پیشنهاد شغلی متقاصی را از کسب حداقل امتیاز برای پذیرش بی نیاز نمی سازد ( 67 امتیاز) . همچنین شرکت و کسب نمودن در آزمون IELTS به قوت خود باقی است. در هر صورت کسب 15 امتیاز از 67 امتیاز که در حدود 22% امتیاز لازم است کمک بزرگی به متقاصیان است.

زمان بررسی : در این روش اگرچه متقاصیان دارای اولویت هستند ولی با توجه به اضافه شدن یک مرحله برای دریافت ناییدیه اداره کار کانادا و با توجه به بار کنونی تقاضا ، پیش­بینی می­شود مدت زمان لازم برای دریافت ویزا در حدود 5/1 الی 2 سال باشد.

روش و مراحل:

 

1-اقدام برای اخذ تاییدیه از اداره کار در کانادا

2- ثبت پرونده در اداره مهاحرت کانادا و دریافت شماره پرونده با ارائه کلیه مدارک مورد نیاز از جمله نتیجه آزمون زبان

3- انجام مصاحبه بعد ار حدود یکسال

4- انجام تست پزشکی و چک امنیتی

5- ورود به خاک کانادا و دریافت کارت اقامت دائم

 

رایط تایید پیشنهاد شغلی:

 

1- دارا بودن کسب و کار ثبت شده در کانادا

2- دارا بودن حداقل یک نفر مستخدم تمام وقت و پرداخت حقوق دولتی کارکنان

3- سودآور بودن کسب و کار و پرداخت مالیات مربوطه

4- پیشنهاد حقوق و مزایای مطابق عرف روز کانادا

5- تطابق شغل پیشنهاد شده با تجربه متقاضی و نیازهای آن کسب و کار

توجّه: الزامی برای کار در این شغل پس از ورود به کانادا و یا اقامت در محل خاص از طرف متقاضی و یا حمایت مالی و ادامه کار با متقاضی از طرف کارفرما وجود ندارد، اما اداره مهاجرت و کار کانادا نسبت به اصالت پیشنهاد شغلی حساسیت دارند.

 

https://telegram.me/Mohajeran1204


  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • Mahmoud kh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی