خدمات اخذ ویزا، مهاجرت و پناهندگی

خدمات اخذ ویزا، مهاجرت و پناهندگی

خدمات اخذ ویزا، مهاجرت و پناهندگی

خدمات اخذ ویزا، مهاجرت و پناهندگی

  • ۰
  • ۰

خریداری ملک در اسپانیا

کلید موفقیت درخواست اقامت شما این است که در اسپانیا سرمایه گذاری کنید، مثلا ملکی در این کشور بخرید. گرچه این کار اجباری نیست، اکیدا به آن توصیه می شود. ارائه قرارداد خرید خصوصی یا سند ملک همراه با گواهی ای که نشان دهد این ملک آزاد است، ضرورت دارد.

 

اجاره ملک در اسپانیا

در صورت اجاره ملک در اسپانیا باید اجاره نامه امضا کنید.

 

تحصیل فرزندان در مدرسه در اسپانیا

اگر فرزندان مدرسه ای دارید، باید آنها را برای سال جاری در مدرسه ثبت نام کنید. در اسپانیا تحصیل در مدرسه در سنین ۶ الی ۱۶ سال اجباری است.

 

مدارک لازم برای اخذ اقامت اسپانیا

  1. تمامی مدارک باید به زبان اسپانیایی ترجمه رسمی شوند و به تایید سفارت اسپانیا برسند.

  2. پاسپورت با حداقل یک سال اعتبار

  3. گواهی عدم سوء پیشینه از کشور متقاضی یا کشورهایی که ظرف پنج سال گذشته در آنها زندگی کرده است

  4. مدارکی دال بر استطاعت مالی متقاضی برای مدت زمان لازم شامل سند مالکیت، گواهی بانک که سرمایه لازم را تأیید کند

  5. چنانچه درآمد مربوط به دارایی یا مشارکت در شرکت های اسپانیایی باشد، متقاضی باید گواهی ای ارائه کند که نشان دهد این درآمد حاصل از اشتغال متقاضی در این شرکت ها نیست.

  6. بیمه درمانی

  7. گواهی آزمایش های پزشکی

  8. سند ازدواج (درصورتی که همسر متقاضی نیز درخواست اقامت دهد )                                        

 

مراحل اخذ اقامت اسپانیا

متقاضی باید شخصا در سفارت یا کنسولگری اسپانیا در محل اقامت خود حضور یافته و فرم درخواست مجوز اقامت موقت خود را ارائه دهد. اگر متقاضی به سن قانونی نرسیده باشد، والدین او باید بجای او حضور یابند.چنانچه ظرف سه ماه پس از ارسال درخواست، جوابی به متقاضی داده نشود، به معنی رد شدن درخواست است. در صورت پذیرفته شدن درخواست و اعطای ویزای اقامت اسپانیا، متقاضی یک ماه فرصت دارد تا ویزای خود را از کنسولگری دریافت کند. در غیر اینصورت، پرونده بسته شده و شخص باید فرم جدیدی برای اخذ ویزا به سفارت ارائه نماید. متقاضی باید ظرف سه ماه پس از دریافت ویزا وارد اسپانیا شود. اقامت موقت اولیه برای مدت یک سال از زمان ورود به اسپانیا اعتبار دارد. متقاضی یک ماه پس از ورود فرصت دارد به اداره پلیسی که درخواست اقامت او را بررسی کرده، درخواست کارت شناسایی اتباع خارجی دهد. برای این کار فرد باید وقت ملاقات رزرو کند و پاسپورت، مجوز اقامت موقت، درخواست کارت شناسایی اتباع خارجی، مبلغ هزینه ها و سه قطعه عکس همراه داشته باشد.

مراحل کار به شرح زیر انجام می شوند:

1.  بررسی پرونده: مشاوران مهاجرتی ما با صلاحیت قانونی در اسپانیا و تخصص در مهاجرت به این کشور، هر پرونده را بررسی می‌کنند تا از شانس بالای قبولی آن مطمئن شوند.

2.   هماهنگی جهت عقد قرارداد اجاره یا خرید ملک در اسپانیا

3.  ارائه درخواست به کنسولگری اسپانیا

4.  کنسول اسپانیا پرونده را بررسی کرده، تصمیم میگیرد که با متقاضی مصاحبه کند یا خیر. کارشناسان ما شما را برای مصاحبه آماده می کنند تا بتوانید پاسخ های درست به سوالات بدهید، این مسئله بسیار مهم و تعیین کننده است.

5.  پرونده به اداره مهاجرت اسپانیا در استانی فرستاده می شود که متقاضی قرار است در آن اقامت کند.

6.  پیگیری پرونده: وکلای مهاجرتی ما با مقامات مهاجرتی اسپانیا در ارتباط هستند تا مطمئن شوند پرونده به جریان افتاده و نتیجه موفقی خواهد داشت. داشتن ارتباطات در اداره مهاجرت جهت این امر بسیار مهم است.

7.  پذیرفته شدن درخواست: ما شما را از قبول شدن درخواستتان مطلع خواهیم کرد.

8.  دریافت ویزا: ویزا بر روی پاسپورت متقاضی مهر می‌شود. این کار باید ظرف یک ماه از زمان پذیرفته شدن درخواست صورت گیرد.

9.  درخواست کارت اقامت اسپانیا: متقاضی پس از ورود به اسپانیا باید در اداره پلیس محلی درخواست کارت اقامت دهد.

10.                      دریافت کارت اقامت اسپانیا: یکی الی دو هفته بعد

اقامت دائم اسپانیا

اقامت دائم اسپانیا پس از چندین مرتبه تمدید اقامت موقت اخذ می شود و به متقاضی اجازه می دهد با شرایطی مشابه مردم اسپانیا، بدون محدودیت در این کشور زندگی و کار کند. ویزای اقامت دائم  اسپانیا در صورتی اعطا می شود که متقاضی مدت پنج سال بدون وقفه تحت مجوز اقامت موقت و تمدید آن در اسپانیا زندگی کرده باشد.

مانند هر مجوز اقامت دیگری در اسپانیا، شما باید حداقل شش ماه در سال در این کشور بمانید و پس از اخذ اقامت دائم اسپانیا بعد از پنج سال، نباید بیش از ۱۲ ماه متوالی یا بیش از ۳۰ ماه ظرف 5 سال، خارج از اسپانیا باشید.

 

چارچوب زمانی

کل پروسه ۳ الی ۶ ماه زمان می برد

           

نحوه خرید

۱- انتخاب ملک مورد نظر

۲- قیمت گذاری ملک ( از طریق یکی از موسسات رسمی کارشناسی )

۳- پراخت بیانه برای رزور ملک مورد نظر بین ۳۰۰۰ الی ۶۰۰۰ یورو می باشد .

۴- اگر ملک مورد نظر به صورت پیش فروش باشد بین ۱۰ تا ۳۰ % قیمت ملک را باید تا اتمام ساخت پرداخت نمایید و اگر ملک آماده باشد نهایتا ۳ ماه بعد از پرداخت بیانه باید به محضر رفته و ملک خود را تحویل بگرید .

۵-اخذ شماره ( NIE ) ( شماره شخصی شما در اداره مالیات ) که می بایست از پلیس منطقه دریافت نمایید . دارا بودن این شماره در هر گونه معاملات الزامیست .

 

https://telegram.me/Mohajeran1204


  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • Mahmoud kh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی